Yksin vai kaksin vai ryhmässä?

Miten matkustat mieluiten

• Yksin

Äänet: 2 22.2%
  • Kaksin

Äänet: 3 33.3%
  • Ryhmässä

Äänet: 1 11.1%
  • Miten sattuu

Äänet: 3 33.3%

• Äänestäjiä yhteensä
    9
Sijainti
Tampere
Oletko yksinäinen susi vai laumasielu? Itse matkustan mieluiten jonkun kanssa, koska ongelmanratkaisumoodi toimii paremmin, jos mukana on joku muu. Olen myös huomannut, että jos minulla on ryhmä ihmisiä mukana reissussa, olen luontaisesti rohkeampi ja johdan ryhmää. Jos taas matkustan yksin olen myös jotenkin epävarmempi.

Mutta miten on sinun laitasi?

referee

YönKulkijaM
Pääsääntöisesti matkailen kaksin. Tosin välillä on rentouttavaa olla vain omassa seurassa eli molempi parempi.

reissuesa

mannertenvälinen nahjus
Ylläpitäjä
Sijainti
Nokia
Viimeiset viisi vuotta olen matkustellut yksin, koska sopivaa matkakumppania ei ole ollut. En ole sen antanut kuitenkaan estää, vaan aina olen lähtenyt matkaan kun matkakuume on yllättänyt.

Jotkut reissut ovat kyllä luonteeltaan sellaisia, että niissä tarvittaisiin hyvin mielellään useampi kuin yksi matkaaja. Esimerkiksi road trip USA:n länsirannikolta itärannikolle, sisältäen käytetyn auton oston lännessä ja myynnin idässä.

Olisi myös hyvä olla kaveri, joka puhuu eri vieraita kieliä kuin itse puhun, niin yhteinen kielitaito kattaisi useamman maanosan.

Sijainti
Helsinki
Olen reissannut yksin, kaksin, kolmin, nelin ja vähän isoimmissakin porukoissa. Rantalomat suosivat suurempaa porukkaa, että tekemistä riittää. Kaupunkilomille voi hyvin lähteä yksikseenkin. Kaksin on ehkä aina kivempi, jos hyvän ja sopivan matkakumppanin löytää.

Olllaan menossa treeniryhmän kanssa espanjaan, mikäli vaan varainhankinta onnistuu (myydään sukkia www.pilkkoset.fi .n kautta) ja tiedossa on paras reissu ikinä :D ollaan ennenkin oltu yhdessä matkustelemassa muuta toistaiseksi vain suomessa ja virossa..meitä on 7 eikä oo tullu mitään konflikteja tähän asti lomilla

Top Bottom