Olen nyt vaimon kanssa matkustellut aika aktiivisesti reilun kymmenisen vuotta, Lähes joka vuosi mukaan on mahtunut vähintään yksi kaukomatka. Vaimo tahtoisi aina lähteä eri paikkaan ja minä taas tahtoisin mieluiten matkustaa samaan paikkaan useamman kerran. Itse pyrin aina uudessa paikassa hakemaan paikallisia kalamiehiä joiden kanssa olisi huomattavasti mukavampaa tätä kalastusta harrastaa. Nyt kun sitten lähes poikkeuksetta matkankohde on uusi niin aina on sama etsiminen edessä.
Samoin sitten hotellin valinta on vaikeaa. Jos itse saisin päättää, ja näin miespuolisena se ei oikein tahdo onnistua
, niin hotelli olisi jossakin kaukana keskustasta ja mieluiten jonkin kalastajakylän kupeessa. Ruokapaikkojakaan ei tarvisisi olla kahta enenpää. Nyt sitten kuitenkin hotellin valinta on mieluiten neljän tähden hotelli rannalla lähellä kaupungin keskustaa ja ostospaikkoja.
Meneekö teillä muilla ihan hyvin yhteisymmärryksessä sekä matkakohteen että hotellin valinta, vai aiheuttaako moinen mahdollisesti kiivastakin keskustelua.
Samoin sitten hotellin valinta on vaikeaa. Jos itse saisin päättää, ja näin miespuolisena se ei oikein tahdo onnistua
Meneekö teillä muilla ihan hyvin yhteisymmärryksessä sekä matkakohteen että hotellin valinta, vai aiheuttaako moinen mahdollisesti kiivastakin keskustelua.