Mitä harrastat

Sijainti
Tampere
Matkustus yhdistää varmaan meitä kaikkia, mutta mitä muita linkkejä meidän välillä on? Mitä te harrastatte?

Itse viihdyn squash-kentällä, lenkkipolulla, kirjojen ääressä, ihmisten parissa ja käsitöitä tehden. Kirjoitan myös blogia osoitteessa http://alaksolee.blogspot.com

reissuesa

mannertenvälinen nahjus
Ylläpitäjä
Sijainti
Nokia
Katsotaanpa mitä olen profiilissani harrastuksikseni listannut: "matkailu, urheilu, tv:n katselu, elokuvat, lukeminen, moottoripyöräily, valokuvaus, venäjä". Käyn juoksulenkillä 3 krt/vk puolisen tuntia kerrallaan, mutta kunto ei nouse yhtään, jotain muutakin tarttis tehdä. Olen viime aikoina opetellut tekemään ruokaa, karjalanpaisti, maksakastike ja hernekeitto onnistuvat jo hyvin. En kuitenkaan ole listannut ruoanlaittoa harrastuksiin, kansalaistaitohan sen pitäisi olla.

Viime syksynä aloin harrastamaan lukemista ja otin tavoitteeksini lukea suomalaisen ja maailmankirjallisuuden klassikoita. Olen lukenut kirjat Suuri Illuusioni, Puhdistus, Sadan vuoden yksinäisyys ja Kravun kääntöpiiri, Puhdistus näistä paras (klassiko jo syntyessään?), Kravun kääntöpiirin juuri jaksoin lukea. Don Quijotea luin 100 sivua ja lopetin kesken, päähenkilö Don Quijote oli hullu eikä "veijariromaani" vaikuttanut hauskalta. Nyt olen aloittanut Rikosta ja rangaistusta. Laittakaapa kirjasuosituksia tähän.

referee

YönKulkijaM
Moottoripyöräily, veneily, lappi, valokuvaus, musiikin kuuntelu, kuuluu arkeen ja juhlaan ;-)

reissuesa

mannertenvälinen nahjus
Ylläpitäjä
Sijainti
Nokia

Lopetin moottoripyöräilyn, jäi yhteen kesään. Aloitin kuntosaliharjoittelun, tänään kävin kolmannen kerran.

Top Bottom