Matkasuunnitelmasi vuodelle 2012?

reissuesa

mannertenvälinen nahjus
Ylläpitäjä
Sijainti
Nokia
241913.png

Millaisia matkasuunnitelmia sinulla on vuodelle 2012? Joko on liput ostettuna? Voit päivittää tähän ketjuun suunnitelmiasi vuodelle 2012 sitä mukaa kuin ne tarkentuvat.

Mä ajattelin semmosta, että voisi lähteä taas Suomea kiertelemään jossain vaiheessa. Täältäkin löytyy kivoja paikkoja! Olen joskus aikasemmin ollu, ja sillon olin semmosessa hotellissakin yötä, ku www.hotelliaquarius.fi Uudessakaupungissa, ja tykännyt todella paljon palveluista. Pakko päästä ainaki sinne joku kerta vielä uudestaan, niin kiva paikka oli!

reissuesa

mannertenvälinen nahjus
Ylläpitäjä
Sijainti
Nokia
En ole päättänyt vielä mitään matkakohteita tai -aikoja tälle vuodelle, mutta joitakin mahdollisia kohteita on mielessä.

Neuvostoliiton hajotessa syntyneet maat. Näitä on 15 kpl ja olen käynyt vain neljässä tähän mennssä. Esim. Kazakstan, Uzbekistan, Turkmenistan...

Balkanin maat eli ex-Jugoslavia plus Albania.

Jos oikein edulliset lennot, pari-kolmesataa, sattuu löytymään kaukomaille, kohdemaa voi olla melkein mikä tahansa.

Maailmanympärimatkakin on vielä tekemättä :).

Terveppä terve. Tämähän näyttää olevan hyvä matkailufoorumi.

Itselläni on tarkoitus mennä jonnekin päin Välimerta joskus huhtikuun lopussa tai toukokuun alussa. Esim. joku Rodos on ihan hyvä vaihtoehto, en ole siellä ennen ollutkaan. Voi olla että sitten syksylläkin tulee käytyä jossain Keski- tai Etelä-Euroopassa. Dubaissakin haluaisin joskus mennä käymään, mutta vähän vaikea löytää sinne suoria lentoja ja matkatkin on aika kalliita.

Jahas, ehkä parempi jättää jopa Kreikan saaret väliin vähäksi aikaa:
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2012021315196432_ul.shtml

moikka, mä luulen että mulle Espanja olis kivoin paikka Granada tai Malaga ehkä reissu ympäri Espanjaa:) mut raha on ongelma aina...

Terppa,

Nyt ensimmäinen reissu ois Huhtikuussa Egyptiin. Ensin kolme yötä Kairossa sieltä junalla Aswaniin josta laivalla Luxoriin ja sieltä vielä lentäen viikoksi Sharm el Sheikhiin. Toivottavasti selvitään hengissä :)

Lisäksi ois sitten kesällä tarkoitus käydä Englannissa viettämässä pitkä viikonloppu ja ehkä sitten vielä syksyllä johonkin päin Etelä-Eurooppaa, mahdollisesti taas Italiaan.

reissuesa

mannertenvälinen nahjus
Ylläpitäjä
Sijainti
Nokia
Syyskaudelle minulla on suunnitelmissa 1,5-2 kk matka Väli-Amerikkaan eli joko kiertomatka Keski-Amerikan mantereen pikkuvaltioihin tai matka Karibialle Dominikaaniseen tasavaltaan.

atm

Suunnitelmat

Onneksi minun ei tarvitse suunnitella matkojani. Työnantajani tekee sen. Olin alkuvuodesta pari kuukautta Tsadissa ja sitten kävin Siperiassa kolmen viikon matkalla. Nyt olen ollut jo kuukauden Ruandassa ja vielä täällä 3-4 kk menee.

Top Bottom