Moikka, reissun jälkeen on kamera pullollaan kuvia, ja olis kiva saada niitä johonkin fyysiseen muotoon, aattelinkin että tekeekö monet niistä jonkunlaisia valokuvakirjoja tms? Olis kiva kattella ja näytellä niitä ihmisille ihan kädessä eikö jonkun läppärin näytöltä
Ostin sellasta valokuvapaperia tohon mun epsonin tulostimeen ja kuvanlaatu on aika hyvä! Nyt haluisin sen väsätä kirjaks, olisko neuvoja miten se onnistuis helpoiten? Onko joku askarrellu sellasta itse? Jotain tän tapaista ihan simppeliä! Toisaalta toi paperi oli aika kallista kun Anttilasta ostin
Pitäiskö antaa homma jollekin ammattilais-painolle? Esim nää tekee kaikenmoisia kirjoja ja vois painattaa vaikka postikortteja niistä tms. En ole ihan vaan varma!
Ja toiseksi, pitäis hommata uus printteri, joka oli vähän laadukkaampi ja nopeempi, onkohan kellään suosituksia? Jonkun 100-200 eurin paikkeilla olis hyvä
Tää olis verkkokaupassa myynnissä, sitä oon katellu... Mutta auttakaa yhtä hädässä, en osaa oikeen päättää tälläsiä!
Kiitti vastauksista jo etukäteen, hyvää syksyä kaikille!!
Ja toiseksi, pitäis hommata uus printteri, joka oli vähän laadukkaampi ja nopeempi, onkohan kellään suosituksia? Jonkun 100-200 eurin paikkeilla olis hyvä

Tää olis verkkokaupassa myynnissä, sitä oon katellu... Mutta auttakaa yhtä hädässä, en osaa oikeen päättää tälläsiä!
Kiitti vastauksista jo etukäteen, hyvää syksyä kaikille!!