Matkafoorumi.fi:n arvonnassa Nokia N8 -huippumatkapuhelin!

Tila
Ei auki vastauksille.
Osallistun arvontaan... Vaikka meniköhän se mun viestini vähän väärään paikkaan täällä?

reissuesa

mannertenvälinen nahjus
Ylläpitäjä
Sijainti
Nokia
Miks mun viesti oli poistettu..? No jokatapauksessa osallistun arvontaan

Silloin ei ollut arvontaan oikeuttavaa viestiä kirjoitettuna, nyt on eli osallistuminen ok.

Suomen pimeä alkaa jo ahdistamaan, mielessä on syksyinen Budapestin aurinko. Vielä syyskuussa siellä voi nauttia ihan helteestä. Unkarilaiset ihmisinä kiinnostaa kovasti, mutta en minä oikein sitä sukulaisuutta harmikseni vielä eka reissulla löytänyt.

Vietin viime viikon Varsovassa Puolassa. Olisihan tällä puhelimella tullut kuvattua nähtävyydet ja yksi elektroninen laite vähempi matkassa. Osallistun arvontaan.

Tämä viestiketju on vain "Osallistun arvontaan" -viesteille, matkailuviestit tulee kirjoittaa muualle foorumille.

Arvontaan tässä minäkin osallistun, mutta kerronpa samalla matka-aiheisen jutun, koska se kerran on edellytyksenä.

Jotta varmasti osallistun arvontaan laitan tämän viestin toisellekin sivulle.

Ylläpidon huomautus: poistettu matkajuttu tästä, löytyy http://www.matkafoorumi.fi/f13/tallink-hotel-spa-275/ . Matka-aiheiset viestit löytyvät kyllä käyttäjän nimeä klikkaamalla (linkin voi halutessaan silti laittaa arvontaan osallistuminen -viestiin).

Tila
Ei auki vastauksille.
Top Bottom