Oon ite ns. köyhästä perheestä, jolla ei koskaan ollut varaa matkailla kun oltiin nuorempia. Käytiin korkeintaan korkeasaaressa tai särkänniemellä kerran kesässä, jos sitäkään. Se oli sinänsä aika surullistakin kasvaa oloihin, jossa kaikki koulukaverit kertoo espanjan ja thaimaan matkoistaan koulujen alettua. Häpesin sitä omalla tavallaan, aina ala-asteelta yläasteelle. Nykyään aikuisena olen kuitenkin viimein alkanut saavuttamaan paremman elintason, ja pitäisi ponnahtaa ensimmäistä kertaa taivaalle ja katsoa maailmaa lintujen perspektiivistä. Jännittävä kokemus varmasti kenelle tahansa. Olen miettinyt pitkään matkakohteita, jonne pitäisi ensimmäiseksi päästä lentämään. Mielessäni on pyörinyt aina Dami, Lontoo ja Saksa, itäeuroopan slaavilaiset tienoot, Thaimaan turistirysät sekä Japani. Tietyllä tavalla budjettia ajatellen olen suunnitellut noin tonnin panostusta, joten haluaisin teidän kokeneempien matkailijoiden neuvoja ensimmäisen ulkomaan matkani (olen virossa käynyt mutta lasketaankohan sitä edes) kohteesta? Hostellit jne opiskelijamajoitus on ehdottomasti koettava, ja olen oppinut selviämään vähällä. Haluaisin retkeltäni kuitenkin elämyksiä, hauskaa meininkiä, rock n' rollia. Mikä paikka on paras menettää "neitsyyteni".