Madventures - Madcook

Sijainti
Tampere
Otsikossa onkin jo koko viestini sisältö tiivistettynä. Monille lienee tuttu Madventuresin parivaljakko Riku ja Tunna. Melkein yhtä monelle on tuttu ohjelman ruokaosio Madcook, jossa syödään mitä karmaisevampia asioita aina koiranlihasta apinan aivoihin.

Itse olen urheasti katsonut myös syömäosiot, vaikka lievää pahoinvointia tunnenkin. (Muistuttaa erehdyttävästi myö Fear Factoryn katsomisen aiheuttamaa pahoinvointia.) Mutta miten muiden käy? Herääkö paha olo ja kuvotus? Onko poikien puuhassa pointtia?

reissuesa

mannertenvälinen nahjus
Ylläpitäjä
Sijainti
Nokia
Olen kaikki Madcookit katsonut ilman pahoinvointia. Kertaakaan ei ole kyllä syntynyt halua päästä "herkkuja" itse kokeilemaan. Esimerkiksi ihmissyönti eli istukan syönti oli kyllä aika hurjaa katsottavaa. Pointti on hauskuttaa ja aiheuttaa skandaaleja, jotka tekevät hyvää katsojaluvuille

Sijainti
Tampere
Oon muuten tehnyt Rikusta haastattelunkin, se on luettavissa täällä (sivulta 4). Riku oli kyllä harvinaisen mukava haastateltava, kun hänen verbaaliset kykynsä pääsevät oikeuksiinsa pidemmissä rupatteluissa. Kyllähän poikien toimissa selvästi aina pointti on, mutta välittyykö se pointti katsojille asti?

reissuesa

mannertenvälinen nahjus
Ylläpitäjä
Sijainti
Nokia

Madventuresin tekijöiden uusi minisarja starttaa Sonera Koti TV:ssä ja Subin netissä 18.4.2011, uudet jaksot aina maanantaisin ja perjantaisin! Madin paluu selvällä suomen kielellä sisältää 15 episodia tiukkaa sapuskadataa flipanneen keittiömestarin johdolla - virittykää taajuudelle Gregory Isaacsin viitoittamalla tiellä, läskit!

Top Bottom