Hyvää punaviiniä 0,89 e/litra

reissuesa

mannertenvälinen nahjus
Ylläpitäjä
Sijainti
Nokia
Litra Vina la Higuera -punaviiniä (Vino tinto) maksoi Las Palmasin Sparissa 0,89 e ja oli hyvää! Alla kuva pullosta ja ostokuitista. Hinnan perusteella luulin kyllä, että jää juomatta, mutta toisin kävi. En tarkoituksella etsinyt noin halpaa viiniä, vaan sellaiseen päädyin, koska pullossa piti olla kierrekorkki. Minulla ei ole korkinavaajaa matkassa.

vina_la_higuera%20002.JPG

Halpa viini ei ole aina hyvää. Goalla ostin kerran pari pikkupulloa punaviiniä, molemmat olivat todella pahoja ja jäivät juomatta.

Sijainti
porvoo
etelä-euroopan halvat viinit on usein hyviä, olen huomannut kun ostan oikeastaan aina halvinta mitä löydän. itse en ole alle euron viiniin tosin törmännyt... mutta 1-2 euroa maksaviin... paikallisesti tuotettuja yleensä.

Ei huonoja viinejä ole olemassakaan, janostahan se on kiinni. Ja jos makunystyrät silti protestoivat niin ohjeistusta rajummalla jäähdytyksellä välttää yleensä sen että viini menisi hukkaan.

Sijainti
Turku
Huonon viinin saa yleensä juotavaksi sekoittamalla siihen jotain. Ja näin saadaan turisti ostamaan kallista sangriaa.

Espanjassahan paikalliset juovat (halpaa) punaviiniä caseraan sekoitettuna (Tinto de Verano). Toimii. Teen samaa kesäisin kotimaassakin. Caseraa täältä ei saa mutta perus "sprite/7UP" vedellä/kivennäisvedellä laimennettuna ajaa saman asian.

Huonon viinin saa yleensä juotavaksi sekoittamalla siihen jotain. Ja näin saadaan turisti ostamaan kallista sangriaa.

Hyvä huomio. Täytyypä nirppanokille tehdä samasta viinistä nopeasti sangriat niin johan unohtuu maut koska on niin eksoottista ja vivahteista. Kiitos!

Top Bottom