J
Jukkapoika
Moi
Olimme nyt talvella Malagassa ja kaikki meni hyvin siihen asti kunnes pääsimme takaisin Suomeen.
Hotellimme oli veloittanut seuraavana päivänä hotellista lähdettyämme 150€ ylimääräistä luottokortiltamme. Otimme sähköpostilla yhteyttä hotelliin jossa sanottiin että veloitus oli tehty koska hotellihuoneen tuolin käsinojassa oli palojälkiä, josta veloitus johtui.
En tiedä onko käsinojassa ollut jälkiä ennen meidän tuloamme vai onko koko väite täysin tuulesta temmattua, mutta emme olleet itse mitään vahinkoa aiheuttaneet tuolille tai millekkään muulle irtaimistolle. Eli hieman huijattu fiilis jäi.
Nyt kysynkin että onko mitään Euroopan sisäistä/yhtenäistä "kuluttaja asiamiestä" olemassa keneen voi ottaa yhteyttä tai mitä tälläisissä tilanteissa voi tehdä?
Kiitoksia etukäteen vastauksistanne!
Olimme nyt talvella Malagassa ja kaikki meni hyvin siihen asti kunnes pääsimme takaisin Suomeen.
Hotellimme oli veloittanut seuraavana päivänä hotellista lähdettyämme 150€ ylimääräistä luottokortiltamme. Otimme sähköpostilla yhteyttä hotelliin jossa sanottiin että veloitus oli tehty koska hotellihuoneen tuolin käsinojassa oli palojälkiä, josta veloitus johtui.
En tiedä onko käsinojassa ollut jälkiä ennen meidän tuloamme vai onko koko väite täysin tuulesta temmattua, mutta emme olleet itse mitään vahinkoa aiheuttaneet tuolille tai millekkään muulle irtaimistolle. Eli hieman huijattu fiilis jäi.
Nyt kysynkin että onko mitään Euroopan sisäistä/yhtenäistä "kuluttaja asiamiestä" olemassa keneen voi ottaa yhteyttä tai mitä tälläisissä tilanteissa voi tehdä?
Kiitoksia etukäteen vastauksistanne!