Häät ulkomailla

Onko kukaan foorumilainen suunnittelut menevänsä naimisiin ulkomailla? Tai jopa jo viettänyt häänsä ulkomailla?

Itse haaveilen että voisin mennä naimisiin jossain väli-amerikan alueella, rannalla varpaat lämpimän hiekan peitossa :)

Itse olen ajatellut että se tulisi jopa halvemmaksi ku perus perinteiset suomalaiset häät jotka on nykyää 7000e-14000e...

Olisi kiva kuulla tarinoita ihmisiltä, jotka on mennyt kaukana kotoa naimisiin :)

olisi aika hienoa

tuo voisi tulla halvemmaksi tosiaan jos ulkomailla menee naimisiin.
siellähän jo ulkona maisema itsessään tekee juhlavan paikan ilman mitään ylimääräsiä sisustuksia.

Olishan se erilaista :) Ongelmallisinta lienee saada vieraat paikalle, kaikilla ei ole välttämättä rahaa tai mahdollisuutta lähteä ulkomaille juhlimaan. Sitten jos haluaa suomalaisen papin (jos haluaa papin) niin senkin joutuu vielä lennättämään

Itse en aatellut vieraita häihini ollenkaan :D Jotenkin ajattelen että häät on hääparia varten, ei häävieraita varten.. Mutta itse kun oon viime vuosina ollu häissä vieraana, olen huomannu että hääpari vaikka onkin kaiken keskipisteenä on hyvin yksinäisiä siellä vieraiden keskellä.. Vieraat ne vain juttelee ja pitää hauskaa keskenään, kukaan ei viitsi häiritä hääparia kun onhan niillä muitakin vieraita..
Mä tahtoisin vain itseni ja kumppanini, hiekkarannan, auringon, papin (voi olla ihan hyvin englanninkielinen) ja pari todistajaa :) Siitä olisi mun haavehäät tehty :)

Ja voishan sitä kuvitella nostalgisesti mennä naimisiin Las Vegasin, enkä tarkoita Elvis häitä, vaan tyylillä :D

Itse en aatellut vieraita häihini ollenkaan :D Ja voishan sitä kuvitella nostalgisesti mennä naimisiin Las Vegasin, enkä tarkoita Elvis häitä, vaan tyylillä :D

Tiedänpä kenelle en lähetä kutsua, jos mahdollisesti menen naimisiin! Ideasi on kyllä ihana.. Mä voisin mennä naimisiin jollain Thaimaan saarista.. Tahtoisin kyllä perheeni sinne mukaan, et vinkkinä vaan! >:)

reissuesa

mannertenvälinen nahjus
Ylläpitäjä
Sijainti
Nokia
Eilisessä Hesarissa kerrotaan kokemuksia häistä ulkomailla. Yhä useampi suomalaispariskunta menee naimisiin ulkomailla kertoo häistä Thaimaassa (1600 e). Glamourhäät Manhattanilla maksoivat 4000 euroa, Rennot minihäät Aurinkorannikolla 300 euroa.

Ulkomailla avioon:
Suomalaisilla siirtolaispapeilla on lupa vihkiä Suomen lain mukaan 20:ssä ulkomaan kohteessa. Näitä ovat esimerkiksi useat kaupungit Saksassa ja Kanarian saarilla, Kreikan Rhodos, Oslo, Lontoo, New York, Dallas, Florida ja Bangkok.

Varmaan olis aika mielenkiintoista mennä jossain ulkomailla naimisiin, ja halvemmaksikin varmasti tulisi. Mutta tärkeinhän on se henkilö kenen kanssa menee naimisiin eikä se missä ne häät viettää, eikö.

No juurikin se, tahtoisin lähteä mieheni kanssa kahdestaan pois. Koska täälä kotosuomessa meiltä vaadittaisiin monen sadan ihmisen perinteiset häät ja omasta mielestäni ne häät on meille eikä niitä 200-300 ihmistä varten!. Sellaisia en tahdo. Joten mieluusti karkaisin rakkaani kanssa jonnekin ihanaan paikkaan jossa on rauhallista! :)

Oikea asenne :) Itse en ole vielä semmosta henkilöä löytänyt, mutta uskon että olisin samaa mieltä sun kanssa jos löydän joskus! Ei ylimääräsiä ihmisiä, eikä hirveen prameita juhlia, vaan rauhassa jossain nätissä paikassa kahdestaan, tai korkeintaan muutama tärkee ihminen.

Top Bottom