Filippiinien hintataso

reissuesa

mannertenvälinen nahjus
Ylläpitäjä
Sijainti
Nokia
cebucity+004.JPG

Suuntana Aasia -blogissa on mielenkiintoinen kirjoitus Filippiinien hintatasosta. Mika on asunut Manilassa nyt reilun vuoden.

Filippiinien hintataso

Halvalta näyttää lähes kaikki.

Cost of living in Manila, Philippines (Numbeo)

Viimeksi muokattu:
Sijainti
Tampere
Philippiinit oli loistava kohde (Boracay). Manilassa oli välilasku, mutta ei siellä vitivalkoinen turisti uskaltanut lähteä seikkailemaan paljoa lentokentän aitojen ulkopuolelle! :) Ja koneesta katsottaessa en oo kyllä ikinä nähnyt niin paljon slummitaloja ja niin isolla alueella, huh huh.

Philippiinit oli loistava kohde (Boracay). Manilassa oli välilasku, mutta ei siellä vitivalkoinen turisti uskaltanut lähteä seikkailemaan paljoa lentokentän aitojen ulkopuolelle! :) Ja koneesta katsottaessa en oo kyllä ikinä nähnyt niin paljon slummitaloja ja niin isolla alueella, huh huh.

Itse taas todella pidin Manilasta. Olet kyllä oikeassa, että ei siellä valkoinen ihminen tunne oloansa täysin turvalliseksi, kun seikkailee hotellin aitojen ulkopuolella. Myös itse tulin ryöstetyksi kolmen päivän jälkeen, vaikka en ole kovin pienikokoinen ja vieläpä aika kokenut reissaaja.

Boracay ei ollut niinkään omaan mieleen, sillä ainakin valitsemani ranta oli täynnä turisteja. Muutenkaan saari ei ole varmasti Filippiinien kauneimmasta päästä, vaikka Thaimaan rannat hakkaakin 100-0. Voisin suositella Palawania filippiineille matkaaville, sielä omat kokemukseni olivat mahtavia. Lisäksi todennäköisesti kauneimmat maisemat, mitä itse olen ikinä nähnyt.

T

treffitasia

Life in the Philippines is extremely cheap compared to other south east Asia.
The beaches are crystal clear and coming down to the Philippines is amazing.
Philippines have beautiful girls and girls who can speak good English.
Finding a wife here in the Philippines is possible as the girls are true.

Find TreffitAsia- wife from Case | Discover Asia's wife!

Top Bottom