Esittäytyminen

Esan matkablogia selaillessa löysin tieni tälle foorumille myös. Kiitos Esalle kiinnostavasta blogista sekä tästä keskustelupalstasta.
En löytänyt muutakaan paikkaa aloittaa kirjallista uraa tällä palstalla, joten kerron tässä jotain itsestäni :rolleyes:

Matkakassaa olen yrittänyt kartuttaa sähkötöitä tekemällä jo kolmisen kymmentä vuotta, josta viimeiset 26 vuotta yrittäjänä. Ei ole kummoisesti karttunut o_O
Sen verran kuitenkin on saanut nipistettyä, että olen kierrellyt moottoripyörällä "vähän mualimoo". Vuosina 2002 - 2005 kotimaassa pieniä retkiä. 2006 ensimmäinen reissu Norjaan ja jatkoa parina seuraavana vuonna. Sitten vuonna 2009 pääsin toteuttamaan kolmenkymmenen vuoden takaisen haaveeni moottoripyörämatkasta Alpeille. Matka oli sitä mitä olin haaveillutkin ja vastaavat reissut ovat jatkuneet vuosittain sen jälkeen.

Tällä hetkellä matkapyöräni Triumph Tiger 1200 Explorer on talvisäilössä Unkarissa ja lento sinne on varattu maaliskuun puoliväliin. Käyn silloin aloittelemassa ajokautta todennäköisesti Balkanin suunnalla jos vain säät ovat suosiolliset. Kesäkuussa sitten yhdeksäs Alppireissu ajokavereiden kanssa. Ennen noita retkiä viikko Aurinkorannikolla tyttöystävän kera katsastamassa mitä ne suomalaiset oikein siellä puuhaavat.

Jonkin verran olisi kiinnostusta kertoa noista retkistä blogin tms. muodossa, mutta ainakin aiemmat yritykset esim. blogger-palvelun käytöstä eivät ole oikein onnistuneet. Siis en ole osannut käyttää noita. Hyvät vinkit ja selkokieliset ohjeet tuollaisen blogisivuston tekemiseksi otetaan kiitollisuudella vastaan. Tämä juttu vähän venähti mutta toivotan mukavia reissuja kaikille sivuston lukijoille!

Olli

reissuesa

mannertenvälinen nahjus
Ylläpitäjä
Sijainti
Nokia
Oletko tutustunut Rantapallon blogipalveluun? Sinne voi kuka tahansa perustaa ilmaiseksi blogin. Sikäli kuin olen asiasta kuullut, pitäisi olla helppokäyttöistä ja sieltä löytyy teknistä tukea suomen kielellä.

Top Bottom