Edulliset lennot esim: Bangkok alk 69 eur/kk

MyJet aina edulliset maailmalle

Olemme avanneet uuden web-sivuston osoitteessa myjet.fi

Uuden sivustomme myötä asiakkailla on mahdollisuus ostaa matkoja myös osamaksulla toimistoltamme kampista. Esimerkiksi bangkok alk. 69€/kk (10kk tasaerät, 0€ korko/käsiraha 0€, tilinhoitomaksu 5€/kk) Huom. myös satoja muita tarjouksia.
Varaa lento, hotelli aamiaisella/täyshoidolla, kuljetukset, retket, oppaan palvelut, auton vuokraukset yms. Itsellesi, perheelle tai vaikka koko yritykselle maksuajalla.

Lisää tietoja saat sivuiltamme www.myjet.fi

L

Lentopete

Jos haluutte löytää halvalla lentoja niin suosittelen tsekkaamaan tarjoushaukan läpi. Ne päivittää about kerran päivässä sinne superhalpoja lentoja (myös euroopan ulkopuolisia lentoja). Tänään ostin just torontoon lennot:
Helsinki - Toronto 364 € - Halvat Lennot

Noissa kandee olla tosin tarkkana koska hinnat nousee noissa lennoissa aika vauhdikkastikin jos muutama ihminen ostaa lippuja ky.s koneeseen. Eli noi hinnat on ns. "dynaamiset" usein lennoilla.

J

Jonna4

Itse olen pääasiassa suosinut Skyscanner ja Flypar nimisiä sivuja ja aina ovat hyvin toimineet, ja kuten edellinen sanoi niin hinnat ovat usein muuttuvia eli "dynaamisia" joten yleensä lentoa ei saa enää hetken päästä samaan hintaan. Kuitenkin mitä olen netistä lukenut niin halvimmat lentohinnat ovat usein tiistaisin ja keskiviikkoisin joten silloin niitä kannattaa etsiä.

Top Bottom