Yksin vai kaksin vai ryhmässä?

Keskustelu osiossa 'Matkaseura, vuokraus, myynti, arvonnat', aloittaja Aliisa, 21/12/10.

?

Miten matkustat mieluiten

1. Yksin

2 vote(s)
    22,2%
  2. Kaksin

3 vote(s)
    33,3%
  3. Ryhmässä

1 vote(s)
    11,1%
  4. Miten sattuu

3 vote(s)
    33,3%
  1. Aliisa

Aliisa

Sijainti:
    Tampere
    Oletko yksinäinen susi vai laumasielu? Itse matkustan mieluiten jonkun kanssa, koska ongelmanratkaisumoodi toimii paremmin, jos mukana on joku muu. Olen myös huomannut, että jos minulla on ryhmä ihmisiä mukana reissussa, olen luontaisesti rohkeampi ja johdan ryhmää. Jos taas matkustan yksin olen myös jotenkin epävarmempi.

Mutta miten on sinun laitasi?

2. FALAN

FALAN

Aina yksin ollut reissussa.Kaverit vain haittaa matkasuunnitelmia.

3. zimeon

zimeon

Riippuu matkaseurasta ;D

4. referee

referee YönKulkijaM

Pääsääntöisesti matkailen kaksin. Tosin välillä on rentouttavaa olla vain omassa seurassa eli molempi parempi.

5. reissuesa

reissuesa Ylläpitäjä

Sijainti:
    Nokia
    Viimeiset viisi vuotta olen matkustellut yksin, koska sopivaa matkakumppania ei ole ollut. En ole sen antanut kuitenkaan estää, vaan aina olen lähtenyt matkaan kun matkakuume on yllättänyt.

Jotkut reissut ovat kyllä luonteeltaan sellaisia, että niissä tarvittaisiin hyvin mielellään useampi kuin yksi matkaaja. Esimerkiksi road trip USA:n länsirannikolta itärannikolle, sisältäen käytetyn auton oston lännessä ja myynnin idässä.

Olisi myös hyvä olla kaveri, joka puhuu eri vieraita kieliä kuin itse puhun, niin yhteinen kielitaito kattaisi useamman maanosan.

6. kattis

kattis

Sijainti:
    Helsinki
    Olen reissannut yksin, kaksin, kolmin, nelin ja vähän isoimmissakin porukoissa. Rantalomat suosivat suurempaa porukkaa, että tekemistä riittää. Kaupunkilomille voi hyvin lähteä yksikseenkin. Kaksin on ehkä aina kivempi, jos hyvän ja sopivan matkakumppanin löytää.

7. peltolakal

peltolakal

Olllaan menossa treeniryhmän kanssa espanjaan, mikäli vaan varainhankinta onnistuu (myydään sukkia www.pilkkoset.fi .n kautta) ja tiedossa on paras reissu ikinä :D ollaan ennenkin oltu yhdessä matkustelemassa muuta toistaiseksi vain suomessa ja virossa..meitä on 7 eikä oo tullu mitään konflikteja tähän asti lomilla

Jaa tämä sivu