Vamo - Uusi tapa suunnitella ja varata matkoja?

Toivottavasti ei vaikuta liikaa mainokselta, sillä en (valitettavasti) kuulu palvelun takapiruihin ;)

Törmäsin eilen Vamoon (Vamo | Spend less time planning and more time going ), ja heidän Twitterissä pitämässä tietovisailussa onnistuin nappaamaan itselleni kutsukoodin ko. palvelun betatestaajaksi. Kirjoittelen tästä blogiini jossain välissä vähän pidemmän ja tarkemman tekstin, mutta ajattelin kysellä että onko joku muu päässyt mukaan ja/tai edes kiinnostunut aiheesta?

Lyhykäisyydessään kyseessä on palvelu johon syötetään lähtöpaikka (toistaiseksi vain Amerikka), halutut kohdemaat (toistaiseksi vain Eurooppa), suunniteltu matka-aika ja annetaan systeemin hoitaa lentojen ja majoituksen ehdottelu omien kriteerien mukaan. Lisäksi saa toki listan suositelluista vierailukohteista kussakin maassa/kaupungissa, suositellun vierailuajan ja niin pois päin.

Mitä tässä nyt vähän olen testaillut niin vaikuttaa kyllä varsin pätelvältä kaltaiselleni matkaajalle jolla ei ole mitään fiksaatiota siihen että koluaa vain kaikki pikkukylät ja tuntemattomat paikat, vaan keskittyy vähän mukavuudenhaluisempaan matkusteluun ja käymään tunnetumpia kohteita.

reissuesa

mannertenvälinen nahjus
Ylläpitäjä
Sijainti
Pirkkala
Täällä ei ole kovin tiukka mainoskielto, olen sallinut yhden mainoksen per käyttäjä, joten ei haittaa, vaikka olisit takapirukin :D.

Jos hakukoneessa olisi kattavasti myös halpalentoyhtiöt, voisi se kiinnostaa minua (lähtöpaikka tietysti Suomi). Esim. kiertomatkaa Rooma - Madrid - Pariisi voisin kokeilla, koska noissa kaupungeissa en ole koskaan käynyt. Hotellien etsiminen ei minusta ole vaikeaa, mutta erilaisten lentojen yhdistäminen saman reissun osiksi edullisesti on monimutkaisempaa.